ترجمه آهنگ SS501 - CRAZY 4 U
bia2looloo
نگارش در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط zahra saeng

SS501 - CRAZY 4 U

MY GIRL
دخترک من
MY WORLD'S CHANGING
دنیای من داره عوض میشه
Another (BYE, BYE, BYE) I can't believe it
یه خداحافظی دیگه. نمی تونم باور کنم.
(TELL ME WHY, WHY, WHY) Your trembling voice
بگو چرا؟چرا؟چرا؟صدات داره می لرزه.
DON'T TRY TO SAY IT, I don't want to hear any excuses
سعی نکن چیزی بگی، نمی خوام عذر و بهوونه هات رو بشنوم.
You're always saying that we can't be together
همش میگی ما نمی تونیم با هم باشیم
What can I say in front of you if you are like that
وقتی تو اینجوری هستی در حضور تو چی می تونم بگم؟
My heart is telling you
قلبم بهت می گه…
What more is necessary to be said
گفتن چه چیزایی مهمتره:
* Yeah I'm crazy, crazy
آره من دیوونم،دیوونم.*
I'm crazy for you, crazy
من دیوونه توام،دیوونه
No matter how much I try to get out, I can't see anyone but you
هرچه قدرم سعی کنم فرقی نداره،کسی رو به جز تو نمی تونم ببینم.
(To me you are... MAYBE,MAYBE,MAYBE)
)برای من تو...شاید،شاید،شاید
The destiny that the heavens have decided
سرنوشتی باشی که آسمونا مقدر کردند)
(To me you are... BABY,BABY,BABY)
)تو عزیز،عزیز،عزیز منی)
My everything for you
هرچی دارم مال تو.
(To me you are... LADY,LADY,LADY)
(تو خانوم،خانوم،خانوم منی)
Please be by my side (CRAZY, CRAZY, CRAZY) OH BABY
کنارم بمون(دیوونه،دیوونه،دیوونتم)آه عزیزم
CUZ I'M SO CRAZY 4 U *
چون من خیلی دیوونه توام*

NOT AGAIN...
دوباره نه...
How (HOW, HOW, HOW) I thought that you were different
چه طوری(چه طور؟چه طور؟چه طور؟)فکر کردم تو یه جور دیگه هستی.
(Again TRY, TRY, TRY) How can love change?
(دوباره سعی کن،سعی،سعی) آخه چه طور ممکنه عشق تغییر کنه؟
Blame me rather. Me, who can't accept anyone else but you…
بیشتر من رو سرزنش کن.من رو که کسی جز تو رو نمی تونم بپذیرم...
No matter what is said, it can't be helped
هرچی هم گفته بشه فرقی نداره،این اجتناب ناپذیره.
Even if you curse at me, I'll say it once again
حتی اگه بهم توهین کنی،یه بار دیگه میگم:
The one person in the world,
تنها کس توی همه دنیا،
That person is you...
تویی...

* REPEAT
تکرار*
Even when I close my eyes, in front of me... (CRAZY)
حتی وقتی چشمامو می بندم جلوی چشامی...(دیوونه)
Even when I close my heart, inside me... (CRAZY)
حتی اگه در فلبم رو ببندم،تو در درون منی...(دیوونه)
Whereever I go you are in my memories... (CRAZY)
هرجا که برم تو در خاطر منی...(دیوونه)
You are inside me
تو در درون منی
* REPEAT
تکرار*
I have fallen in love with you
من عاشق تو شده ام
I want you
می خوامت
I'm crazy
دیوونه ام.
(CUZ I'M SO CRAZY 4 U)
(چون من خیلی دیوونتم)
I have fallen in love with you
عاشق تو شده ام
I want you
می خوامت
I'm crazy
دیوونه ام
(CUZ I'M SO CRAZY 4 U)
)چون من خیلی دیوونتم)
CUZ I'M SO CRAZY 4 U
چون من خیلی دیوونتم
CUZ I'M SO CRAZY 4 U
چون من خیلی دیوونتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: